Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

tiistai 5. toukokuuta 2009

Mä olen kolmikymppinen

Synttäri kutsu hyvissä ajoin valmiina. Varatkaapa lähipiiri kalenteriinne aikaa. Ois naamiaisen tynkää tai sen sellaista tiedossa!

Tein tämän kutsun siksi jo nyt, ettei jää bileet pitämättä. Olen sen verran kauan uhonnut järjestäväni kunnon kemut, että ei auta kun ryhtyä tuumasta toimeen! Mulla on sellainen visio teeman ympärille tehdyistä juhlista, ei mitään halloween naamiaisia, mutta pientä panostusta asuihin kuitenkin. Ruokapuolta mietin aluksi nyyttäri periaatteella ja jollain tavalla saatan sen vielä mun teemaani "tule sellaisena kuin et ole" ympätäkkin.

1 kommentti:

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.