Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

lauantai 8. joulukuuta 2012

Peuroja!

Minun jouluuni kuuluu lahjojen antaminen ja saaminen. Olen aina pitänyt kummastakin. On ihanaa saada lahjoja, mutta yhtä mukavaa on antaa lahjoja muille. Tunnen harvoin lahjastressiä. Lahjani ovat useimmiten syötäviä tai muuten käytössä kuluvia. Monesti teen lahjoja itse. Kerään syksyllä sieniä, joita on helppoa antaa kuivattuna. Samoin kuin erilaisia hilloja ja leivonnaisia. Monissa ystävä perheissä arvostetaan myös hyvää pullollista punaviiniä ja suklaata sen kanssa.

Aina en onnistu lahjojen valinnassa, mutta kukapa onnistuisi. Laatu korvaa määrän, myös lasten kohdalla. Lapsille tosin tulee ostettua lahjoja, että ihan tsi-linjalla ei mennä.

Paketointi on minulle tärkeää, tykkään siitä että pakettiin on nähty vaivaa, minulle lahja on kokonaisuus, paketti voi olla yhtä tärkeä kuin lahja itse.

Tänä vuonna olen innostunut peuroista! Haluiaisin tehdä peuroista joulukuusenkoristeitakin, saa nähdä mihin vielä päädyn.

Nyt piparkakkujen leivontaan!

7 kommenttia:

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.