Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

perjantai 20. joulukuuta 2013

Viimehetken lahjavinkki!

Olen helppojen lahjojen ystävä. Mielellään itse tehtyjen tai syötävien.
Tämä lahja on meillä muodostunut jo lähes perinteeksi, sillä tuttava piirimme on saanut kuivattuja sieniä lahjaksi jo useampana vuonna. 

Lahjan valmistelut aloitan syksyllä hyvissä ajoin, sillä sienestys on yksi lempiharrastuksistani. Kuivatut sienet olen tänä vuonna pakannut pikkuisiin lasipurkkeihin, jotka olen ostanut ihan Prismasta.



Olen koristellut purkit hyvin yksinkertaisesti hamppunarulla ja glitteriteipillä. Koristereunaiset pakettikortit olen koristellut tarroilla, glitterteipillä ja leimaamalla. Nopeaa ja helppoa!

Tarvikkeet: teippitarha.fi


Tälläiset söpöt purkit ovat hauska lahja ja ne voi täyttää mielensä mukaan vaikkapa omatekoisilla makeisilla!


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.